5η Νοεμβρίου Χωρίς Παρωπίδες

''Remember Remember the 5th of November...''



     Σήμερα αποφάσισα να δημιουργήσω και εγώ το δικό μου ιστολόγιο, ανήμερα και τις επετείου της 5ης Νοεμβρίου του 1605, και να δημοσιεύσω τις απόψεις μου και τις ανησυχίες μου για το που βαδίζει ο λαός της Κύπρου αλλά και της Ελλάδας. Τα πολιτικό-οικονομικά γεγονότα, ιδιαίτερα των τελευταίων χρόνων ήταν τόσο ραγδαία και έντονα που είχαν ως αποτέλεσμα να με κάνουν να προσπαθώ να δω και όσο μπορώ να αναλύσω το τι γίνεται στην πολιτική σκηνή του τόπου.
Η κριτική μου ίσως κάποτε να είναι καυστική αλλά πάντα προσπαθώ να μιλώ με διαφάνεια, γι' αυτό το λόγο γράφω με το όνομα μου και όχι με οποιαδήποτε ψευδώνυμα.
Επίσης προσπαθώ με ελεύθερη σκέψη και χωρίς παρωπίδες από κομματικά ή οποιαδήποτε αλλά συμφέροντα, να εκφράσω τις απόψεις μου.  Όσοι νιώσουν πως θίγονται μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου ή πολύ απλά να μην μπαίνουν στο κόπο να διαβάζουν το ιστολόγιο.

Χωρίς παρωπίδες,

Κυριάκος Μιχαήλ





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΑΛΗΝ ΑΝΑΤΑΣΗ!

Όταν απομακρύνεται το χαλί της κυπριακής κοινωνίας

G3 ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ